چگونه یک کارت بانکی دریافت کنیم به صورت غیر حضوری + راهنمایی دریافت برای تمام بانک ها

چگونه غیرحضوری کارت بانکی دریافت کنیم؟

تاریخ انتشار

منتشر شده در :4 ماه پیش

در عصر جدید، تکنولوژی جلوه‌های جدیدی از خدمات بانکی را برای ما نمایان کرده است. یکی از این تحولات، امکان دریافت کارت بانکی به صورت غیرحضوری است. این فرآیند نه تنها به ما اجازه می‌دهد تا از خدمات بانکی به‌روز و کارآمد بهره‌مند شویم بلکه در صرفه‌جویی زمان نیز موثر است. در این خدمات سعی کنید از سایت های معتبر استافده کنید که از اطلاعات شما سو استفاده نشود. همچنین اطلاعات خود را با افراد عادی هم به اشتراک نگذارید اطلاعاتی مانند شماره کارت که از طریق کارت ویزیت هوشمند به اشتراک گذاشته می شود عادی است اما اطلاعات دیگر نباید به اشتراک گذاشته شود.

در این مقاله از کارتینو به بررسی این نقل و انتقال جذاب از بانکداری سنتی به بانکداری الکترونیک می‌پردازیم. نقشه مسیری را تشریح می‌کنیم که چگونه می‌توانید به سادگی و با اطمینان، کارت بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنید. این سفر ما به معرفی مراحل گام به گام، امنیت اطلاعات و مزایای جذاب این فرآیند ختم خواهد شد.

لیست بانک‌های ارائه دهنده خدمات غیرحضوری

در این بخش به معرفی بانک‌هایی که خدمات غیرحضوری دریافت کارت بانکی را ارائه می‌دهند، خواهیم پرداخت. این بانک‌ها با ارائه سرویس‌های پیشرفته و قابل دسترس، این امکان را به مشتریان می‌دهند تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعب بانکی، کارت بانکی خود را دریافت کنند.

بانک گردشگری

بانک گردشگری با ارائه خدمات بانکی آنلاین به مشتریان این امکان را می‌دهد که به سرعت و راحتی کارت بانکی خود را دریافت کنند. با استفاده از سامانه توبانک، مشتریان می‌توانند به صورت آنلاین حساب بانکی خود را افتتاح کنند و کارت بانکی خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

مراحل انجام درخواست و دریافت غیرحضوری کارت بانکی از بانک گردشگری

  1. با ورود به سایت بانک گردشگری، مشتریان می‌توانند به سامانه توبانک دسترسی پیدا کنند.
  2. با دانلود اپلیکیشن توبانک و احراز هویت آنلاین، مشتریان می‌توانند به راحتی درخواست کارت بانکی خود را ثبت کنند.
  3. پس از تایید اطلاعات، مشتریان می‌توانند درخواست خود را ثبت و کارت بانکی خود را به‌صورت رایگان در محل اعلامی دریافت کنند.
گرفتن کارت بانکی غیرحضوری

بانک رسالت

بانک رسالت با ارائه خدمات مدرن و غیرحضوری به مشتریان این امکان را می‌دهد که به سادگی کارت بانکی خود را دریافت کنند. مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت بانک رسالت به سیستم بانکی آنلاین دسترسی یابند.

اطلاعات مورد نیاز برای افتتاح حساب به‌صورت غیرحضوری

  1. ورود به سایت بانک رسالت و انتخاب گزینه افتتاح حساب آنلاین.
  2. تکمیل اطلاعات شخصی و ارائه مدارک مورد نیاز برای احراز هویت.
  3. پس از تایید مدارک، مشتریان می‌توانند کارت بانکی خود را به‌صورت پستی دریافت کنند.

بانک مهر ایران

بانک مهر ایران با ارائه اپلیکیشن همراه بانک به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به سرعت و به‌صورت آنلاین کارت بانکی خود را دریافت کنند. همراه بانک مهر ایران را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

راهنمایی برای تکمیل مراحل ثبت نام و ارسال مدارک

  1. ورود به سامانه آنلاین افتتاح حساب بانک مهر ایران.
  2. تکمیل اطلاعات شخصی و ارسال مدارک شناسایی به صورت آنلاین.
  3. انتخاب شعبه برای دریافت کارت بانکی و پرداخت هزینه ارسال.

بانک آینده

بانک آینده با ارائه سامانه آبانک به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از طریق این سامانه به راحتی حساب بانکی خود را افتتاح کرده و کارت بانکی دریافت کنند.

اطلاعات لازم برای انجام مراحل افتتاح حساب

  1. نصب و اجرای سامانه آبانک و ورود به قسمت سایر خدمات.
  2. تایید قوانین و مقررات به‌منظور ادامه فرآیند افتتاح حساب.
  3. تکمیل اطلاعات اولیه مانند شماره تلفن همراه و سریال پشت کارت ملی هوشمند.

بانک پارسیان

بانک پارسیان با ارائه اپلیکیشن همراه بانک پارسیان من به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به‌صورت آنلاین کارت بانکی خود را دریافت کنند.

گرفتن غیرحوضری کارت

مراحل ثبت نام و انجام احراز هویت برای دریافت کارت بانکی

  1. نصب اپلیکیشن پارسیان من و ورود به بخش ثبت نام آنلاین.
  2. تکمیل اطلاعات فردی مانند تاریخ تولد، کد پستی و نام و نام خانوادگی.
  3. عکس‌برداری و ارسال تصاویر کارت ملی، شناسنامه و امضا به صورت آنلاین.
  4. پس از تایید مدارک، مشتریان می‌توانند درخواست ارسال کارت بانکی خود را ثبت کنند.

بلوبانک

بلوبانک به عنوان یک استارتاپ بانکی از طریق اپلیکیشن موبایل خود خدمات افتتاح حساب را ارائه می‌دهد. مشتریان با نصب اپلیکیشن بلوبانک می‌توانند به راحتی حساب بانکی خود را ایجاد کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

بانک ملی

بانک ملی امکان افتتاح حساب اینترنتی را به واسطه اپلیکیشن موبایل خود فراهم کرده است. مشتریان باید از قبل نام کاربری و رمز عبور اینترنتی بانک ملی داشته باشند تا بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

مزایای دریافت کارت بانکی به‌صورت غیرحضوری

در این بخش به مرور مزایای دریافت کارت بانکی به‌صورت غیرحضوری از بانک‌ها می‌پردازیم. این موضوعات نشان می‌دهند که چگونه این روش جدید افراد را ترغیب به استفاده از خدمات آنلاین بانکی می‌کند و به چه مزایایی برای مشتریان منجر می‌شود.

صرفه‌جویی در زمان

با دریافت کارت بانکی به‌صورت غیرحضوری، نیاز به حضور فیزیکی در شعب بانکی برای افتتاح حساب و دریافت کارت برطرف می‌شود. این امر به مشتریان امکان می‌دهد تا زمان خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت و از صرف وقت غیرضروری جلوگیری کنند.

راحتی و سهولت

فرآیند دریافت غیرحضوری کارت بانکی از طریق اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های بانکی بسیار ساده و کاربرپسند است. این روش به مشتریان امکان می‌دهد با چند کلیک، حساب بانکی خود را ایجاد کرده و کارت بانکی خود را دریافت کنند.

مراحل گرفتن غیر حوضری بانک

حفاظت از محیط زیست

استفاده از روش‌های غیرحضوری به معنای کمترین نیاز به استفاده از کاغذ و مصرف انرژی در فرآیند بانکی است. این رویکرد محیط زیست را حفاظت می‌کند و به سازمان‌ها امکان می‌دهد در جهت تداوم پایداری بیشتر تلاش کنند.

امنیت بالا

سیستم‌های غیرحضوری بانکی به کمک فناوری‌های رمزنگاری و امنیتی پیشرفته اطلاعات مشتریان را حفظ می‌کنند. این روش‌ها از جمله ارتقای امنیت در برابر تهدیدات اینترنتی را تضمین می‌کنند.

دسترسی آسان به خدمات بانکی

مشتریان با دریافت کارت بانکی به‌صورت غیرحضوری، به راحتی می‌توانند از تمامی خدمات بانکی آنلاین از جمله انتقال وجه، پرداخت قبوض و مدیریت حساب‌های خود استفاده کنند. این دسترسی آسان به خدمات، تجربه بانکی مطلوبی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

در این وبلاگ از کارتینو به بررسی راهکارها و روش‌های غیرحضوری برای دریافت کارت بانکی پرداختیم. از آسانی افتتاح حساب تا استفاده از تکنولوژی‌های مختلف برای انجام تراکنش‌های بانکی، این فرآیند از راه‌های جدید و مدرن بهره‌مند است. مشتریان اکنون می‌توانند با استفاده از دوربین گوشی، بارکد کارت بانکی و راهکارهای پرداخت بدون کارت، تمامی نیازهای مالی خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.

با این نکات و راهنمایی‌ها، اطمینان حاصل شده است که مشتریان به‌راحتی و با امنیت کامل می‌توانند از خدمات بانکی آنلاین بهره‌مند شوند. از طریق این روش‌های نوین، همراه با تخفیفات و امکانات ویژه، تجربه بانکی مشتریان بهبود یافته و سطح رضایت آنان افزایش یافته است. همچنین با پیشرفت فناوری، امکانات بانکی غیرحضوری در حال گسترش هستند و انتظار می‌رود در آینده نزدیک، بانک‌ها امکانات بیشتری در این زمینه ارائه دهند.

خلاصه‌ای از کارتینو

کارتینو در سال ۱۳۹۸ با هدف بهبود ارتباطات در کسب و کارها و همچنین اجتماع شروع به فعالیت کرده و حال در پلتفرم جدید با قابلیت ها متعدد در خدمت شماست. تلاش مجموعه کارتینو بر حضور پر رنگ تر و قوی تر در حوزه‌های تبلیغات کسب و کار‌ها می‌باشد.

تمامی حقوق این‌ سایت برای کارتینو محفوظ است.